فروشگاه آیفون تصویری

ایفون تصویری hdt,k jw,dvd

فروشگاه آیفون تصویری

ایفون تصویری hdt,k jw,dvd

معرفی سایت های فروش آیفون های تصویری در ایران فروشگاه های سطح تهران ، و سایر استان های کشور

  • ۰
  • ۰

دکا

آیفون تصویری تکنما :

یکی از بهترین مدل ها و برندهای ایرانی میباشد که هم در کیفیت و هم در قیمت در حال رقابت با برندهای داخلی و خارجی میباشد. آیفون تصویری تکنما نسبت به قیمت آن کیفیت بسیار مناسب و امکانات خوبی را به مشتری عرضه میدارد. با داشتن استانداردiso9001:2008 از اروپا فروش خود را به کشورهای همجوار نیز گسترش داده است. پیشنهاد دکاشاپ این است که حتماً مدل های این آیفون تصویری هم مشاهده کنید تا اگر جلب نظر کرد آن را تهیه کنید همینطور کارشناسان بخش فروش دکاشاپ میتوانند به شما در زمینه خرید آیفون تصویری تکنما کمک کنند پس میتوانید با دکاشاپ در تماس هم باشید. با شماره های: 02177090676 - 02177090671
برخی از انواع مدل های آن: آیفون تصویری تکنما
D70 | آیفون تصویری تکنما VDP E43 و ...

آیفون تصویری تکنما


مانیتور صنعتی :

مانیتور صنعتی یکی از پرکاربردترین اجناس مورد استفاده در صنعت میباشد که دکا شاپ بصورت اختصاصی و با قیمتی فوق العاده مناسب اقدام به عرضه مانیتور صنعتی کرده است که جالب است بدانید که مدل های قوی تر را هم در وب سایت فروشگاهی خود برای شما دوستان آماده کرده است که عبارت است از: مانیتور صنعتی جی وی سی | مانیتور صنعتی پاناسونیک | ویدئو وال | مانیتورصنعتی گروندیک
پس اگر بدنبال مانیتور صنعتی مناسب میگردید حتماً به پیشنهادات بالا سر بزنید..

یکسری محصولات جدید از اپروماتیک به سایت اضافه شده همانند راهبند اپروماتیک که قدیم هم در بازار موجود بود و یک مدتی نبود الان دوباره بصورت رسمی در حال پخش آن میباشیم. همینطور درب اتوماتیک اپروماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای اپروماتیک هم دیگر محصولاتی میباشد که این برند عرضه داشته است. پس با ما همراه باشید...

در ضمن برای مغازه و غرفه ها هم میتوانید شیوه های سنتی را کنار گذاشته و از کرکره اتوماتیک استفاده کنید تا به راحتی باز و بست شود.

برترین فروشگاه آیفون تصویری در ایران را فراموش نکنید !!!

فروش ویژه اقساطی آیفون تصویری
دکا شاپ به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی با اجرای طرح ویژه فروش اقساطی آیفون تصویری برای شهر تهران برای فصل پاییز با داشتن شرایط ذکر شده و مدل های انتخابی که جزء پرفروش ترین آیفون های تصویری فقط ساخت داخل می باشد را در دستور کار قرار داده است تا هم مشتریان محترم از این طرح استفاده نمایند هم تولیدکنندگان داخلی مورد حمایت قرار گیرد. در این طرح آیفون های تصویری که قرار داده می‌شود اگر به همراه نصب باشد هزینه نصب نقداً دریافت می‌گردد و هزینه پیک ارسالی برای دریافت محصول اگر بدون نصب باشد نیز محاسبه و دریافت می‌گردد.

داشتن همه موارد زیر برای استفاده از این طرح الزامی است.

(داشتن چک معتبر بانکی)
(کل مبلغ قرارداد به صورت تقسیط سه ماه محاسبه و چک معتبر بانکی دریافت می‌گردد.)
کپی کارت ملی خریدار
کپی سند مالکیت و یا اجاره نامه محل نصب آیفون تصویری
نوشتن قرارداد در محل شرکت دکاشاپ

 

چگونه آیفون تصویری قدیمی خود را با مدل جدید تعویض کنیم؟
امروزه با به روز شدن مدل های آیفون تصویری و تنوع زیاد دیگر احتیاج به تعمیر آیفون تصویری قدیمی خود نداریم زیرا هزینه تعمیر آیفون تصویری (سیاه سفید،رنگی) بالا می باشدو شرکت های خدماتی هم هیچ ضمانتی برای کار تعمیراتی خود نمی دهند.

شما چنانچه بخواهید بعد از چند سال به دلیل خرابی ویا قدیمی شدن مدل، آیفون تصویری خود را تعویض کنید دیگر احتیاج به فروشگاه رفتن و اتلاف وقت و هزینه ندارید.دکاشاپ روش خرید خوب و با سود و همچنین نصب آیفون تصویری را به صورت ساده و کاربردی آموزش می دهد تا در خانه همه این کارها را انجام دهید.

ابتدا بایستی آیفون تصویری نصب شده در خانه را بررسی کرده و بدانید از چه برند و مدلی می باشد.سپس اگر مدل آیفون تصویری به طور مثال کوماکس (چینی یا اصل،سیاه سفید یا رنگی) فرقی ندارد،میتوانید از قروشگاه دکاشاپ از برند خود آیفون تصویری کوماکس ویا آیفون تصویری سیماران،آیفون تصویری اف اف،آیفون تصویری کامکث،آیفون تصویری سوزوکی یک مدل به سلیقه خودتان انتخاب کرده و مراحل خرید را انجام دهید تا محصول به دست شما برسد.البته بایستی توجه نمود که حتما آیفون تصویری نصب شده در خانه با آن چیزی که ما می خواهیم خریداری کنیم از لحاظ سیم بندی همخوانی داشته باشد به طور مثال برن کوماکس را نمتوان با آیفون تصویری تکنما تعویض نمود و اگر آیفون تصویری قدیمی سیاه سفید بوده پس از نصب آیفون تصویری جدید که رنگی می باشد باز هم تصاویر سیاه سفید است مگر آنکه دوربین پنل جلوی درب تعویض گردد.مشاورات لازم در این زمینه را همکاران ما پاسخگو می باشند تا انتخاب درست وصحیح باشد.پس از باز کردن کارتن آیفون تصویری خریداری شده بایستی مانیتور قدیمی را باز نماییم برای این کار ابتدا یک پیچ اتصال مانیتور به براکت را که در بالای مانیتور و پشت آن قرار دارد را باز می کنیم سپس به صورت کشویی از پایین به بالا آن را در آورده و اول سوکت چهارتایی و سپس سیم برق را از آن جدا می کنیم.اگر براکت نصب شده قدیمی مانند جدید می باشد احتیاج به تعویض ندارد و اگر می خواهیم تعویض کنیم حتما به وسیله2 عدد پیچ و رولپلاک به صورت ضربدری این کار را انجام دهیم.حال سیم برق و سوکت جهار تایی را در جای خود قرار داده و مانیتور آیفون تصویری را به صورت کشویی از بالا به پایین جا می زنیم.حال دکمه روشن شدن مانیتور راکه در زیر آن قرار دارد فشار داده و سیستم آماده استفاده می باشد.

اخطار:هنگام نصب مانیتور آیفون تصویری حتما بایستی برق 220ولت متصل به آن را قطع و پس از اتمام کار مجددا آن راوصل نماییم.

 

 

یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین عامل رشد و نمو واحدهای تولیدی داخلی حمایت وپشتیبانی مصرف کنندگان محترم داخلی از محصولات باکیفیت این تولیدی ها می باشد که باعث ایجاد اشتغال نیروی کار داخلی و تولید ثروت می گردد.درضمن واقعا در بازار ایران برخی با واردات و تولید اجناس بی کیفیت فقط به فکر سود بیشتر وسوء استفاده از شرایط بازار می باشند.به طور مثال در تولیدات آیفون تصویری و درب اتوماتیک در کشور ما محصولات متنوع و به روزی عرضه می گردد همراه با گارانتی معتبر و ضمانت بازگشت کالا درصورت خرابی آن که مصرف کننده باخیال آسوده می تواند خرید انجام دهد.فروشگاه دکا شاپ در قسمت مربوط به این کمپین کالاهای سیستم های حفاظتی و نظارتی تولیدات داخل که از کیفیت بالا برخوردار می باشند را قرار می دهد و مشتریان محترم می توانند از تخفیف و ارسال رایگان به عنوان سود این مشارکت استفاده نمایند.این محصولات هر ماه به روز رسانی گردیده و شرایط اقساط پرداخت نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

کالای ایرانی تحت حمایت دکاشاپ

کالای ایرانی تحت حمایت دک اشاپ

  • ۹۵/۰۸/۲۰
  • محمد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی